Mungkin

6/17/12

ROSLIZA RUBEE

Yahh . That name . Pelik kan . Lama takda dlm list. She is Rosliza Bt Rubilan mengikut ic nya . She was my bestfriends. Dgn dy aku kenal apa erti kwn. Dgn dy aku knal apa erti syg. Dgn dy aku kenal apa erti setia kpd kawan . Tp tu dulu. Kenapa dgn skang? Haaa. Tu lah kan. Mcmana rasanya tergerak ati nak tulis entri nh ? Hurmm aku sendiri pun tak pasti . Tapi yg pasti sebabkan keegoaan aku yg mmg aku warisi dari Bapak aku buatkan aku tak rapat dgn dy. Sampai bila ? Entah lah . Mungkin sampai dia kawin nati ? Or mungkin sampai kami tua. Ego aku yang tebal dan mencari konklusi kenapa dy taleh nak layan aku mcm dulu. Aku pernah mencuba. Tapi masa tu dy mcm dah tawar dah kot . So aku pun mcm endah tak ja. Ego aku gak yg buat aku taleh nak ckp kat dy yang aku nih rindu nak pelok tmpaq dy. Rindu nak bahan dy. Apa yg aku pasti skang dy ada di pihak lain . Aku di pihak lain . Aku rasa mcm kami nih masing2 tak kenal dah. Dan disebabkan kami Yati di tengah2 tatau nk pi mana. Rindu time dulu. Rindu nak kuaq skali. Rindu untuk semua. Dan dari dy jugak aku belajaq mcmana nak rilex tanpa bf. Hidup SINGLE. Byk tu mungkin dari aku tapi sekali lagi. Ego merosakkan semua. Masa mungkin dah tak macam dlu. Tapi aku kdg2 just pikir kami boleh lupa apa benda yang jadi dan mula mcmana kami kenal masa 1st dulu. Kalau aku boleh padam semua memori sakit tu. Dan ayat yang 1st aku nak mulakan balik ' Jom piknik kat tupah'. Aku pernah msg dy. PErnah rasa nak call. Tapi yg paling sakit skali ms Skype skali tu. Dy ckp yg dy trsalah call org. Sbb aku beria ingat dy mmg dah okay and mcm biasa dy nak crita masalah dy bila dy ckp 'sedih nih'. Tp bila dy sdaq yg dy slah org , dy mcm oh sory ar sh org. igt mber au td. And i just okay then. Title bestfriends aku kat dy dah terpadam and dah terganti org baru kot. Tapi apa pun . Aku sgt syg and rindu and appreciate everything for she had done for me . Thanks sis. Thanks sebab kita pernah ada memori .

Aku sekarang ni . Berada dalam dunia yg aku cipta sendiri. Dunia baru aku. Tapi pintu untuk Ros sentiasa ada pintu yg dy boleh tolak dan tarik. Yang aku sentiasa tunggu. Tapi tak pasti sampai bila ..

No comments:

Post a Comment