Mungkin

4/18/11

today :)(:


camna na mula tah . tapi entri kali nieh sumpah syok sndri. okay . bermulanya pagi td aku rasa smua smoootttth sgt .hepi tada tnsen2 . tp 'ramai' kot yg puji aku sal aku kai tdung ckp aku sweet pa bgai yg plg pnting siap ada org tny cmna na kai shawl . msok kali ni da 5 org tny dah . cam sifu shawl lak aku. tp at least aku leh wat org hepi . terima kaseh la pat kat aku yg buat korg hepi weyh! haha . syok gila kot. malu tu mang tahap tatau na ltak mana dah . biasa la .pmpuan bla kna puji . tp dsbbkna ego sy yg tggi takan sy na bgga. thanks to PENCIPTA saya menjadikan sy bgini n thanks to MUM dpt mka nie. bgga jd anak mak! hehe , but whole day . mang fun . bsuk2 arini pon . ta rasa ltih . SEMANGAT !!

p.s - hey , thanks make me smile again . >.<

No comments:

Post a Comment